By incorporating pedestrian and bike paths into its transportation strategy, Istanbul can build a physical and social infrastructure that optimizes the participation of all people, regardless of physical and mental disabilities.
Istanbul then would be not simply Europe’s largest and fastest growing city. It would be its model.

Monday, February 18, 2008

Adım Adım karlı ormanda yürüyüp koştuk

Cumartesi sabahı iki Cihangirliyiz, Adım Adım üyeleriyle (www.adimadim.org) buluştuk ve koşmadan önce çay içtik.


Belgrad Ormanı’na gelince toprağın karla beyazlaşmış olduğunu fark edip ormanın girişinin önünde park ettik ve oradan yavaş yavaş kar yağışı altında koşmaya başladık.

Rüzgarın çok sert olduğuna rağmen Adım Adımlıların çoğu Alp’le iki tur koştular. Başkalarımız tek tur yaptıktan sonra kahvede ısınmaya çalıştık.


No comments: